Aztaa
Környezetvédő lépésről döntött a Lidl
Csökkentik a műanyag-csomagolások mértékét.
![](https://offmedia.hu/wp-content/uploads/2021/02/lidl-undercuts-competition-by-as-much-as-39-finds-the-hartman-group-wrbm-large-2018-04-04-18-45-38.jpg)
![](https://stupefied-mccarthy.195-231-75-31.plesk.page/wp-content/uploads/2021/02/lidl-undercuts-competition-by-as-much-as-39-finds-the-hartman-group-wrbm-large-2018-04-04-18-49-21.jpg)
Fokozatosan eltűnik a felesleges műanyag a Lidl saját márkás termékeiről – közölte kedden az élelmiszerlánc.
Magyarországon az energiaitalok egységcsomagolásával indul a változás: a tervek szerint augusztustól, a megújult csomagolásnak köszönhetően, az italok papírtálcáiról eltűnik a műanyag, aminek eredményeként Magyarországon évente közel öt tonnával kevesebb fóliát kell majd csomagolásra felhasználni.
Közleményükben ismertetik: a Lidl és a Kaufland áruházakat is tulajdonló Schwarz-cégcsoport Európa-szerte a termékek és termékcsomagolások műanyag-felhasználásának csökkentésére törekszik, és támogatja az újrahasznosítási folyamatok innovációját a választék 70 százalékát kitevő saját márkás termékek csomagolásánál. Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője hangsúlyozta: más árucsoportoknál is a legmegfelelőbb csomagolás kialakítására törekszenek. Az áruházakban és logisztikai központokban a munkafolyamatok során keletkezett műanyagok és fóliaanyagok több mint 90 százalékát újrahasznosítják.
![](https://offmedia.hu/wp-content/uploads/2021/04/Off-Media-Logo-200x87-1.png)