Stílus
Közel 30%-kal csökkentek a Vans eladásai, de a North Face és a Timberland is vesztett az erejéből
A VF Corporation nem hozta a harmadik negyedéves céljait – derült ki a vállalat keddi közleményéből. A VF bevételei 16%-kal csökkentek, mivel az ünnepi szezonban nagyobb volumenű értékesítésre számítottak. A negyedév bevétele 3 milliárd dollár, a nettó veszteség 42,5 millió dollár volt. A közleménnyel egy időben lemondott a vállalat pénzügyi igazgatója, Matt Puckett.
A VF alá tartozó brandek közül a North Face 10%-os visszaesést mutatott az eladásokban, míg a Vans 28%-os forgalomcsökkenést szenvedett el, ráadásul ők az elmúlt negyedévekben folyamatosan gyengültek, a fokozott promóció ellenére is. A Timberland eközben 21%-kal csúszott vissza.
A VF a csökkenő eladások miatt „stratégiai portfólió-felülvizsgálatot” végez a márkái tekintetében. A vállalat már korábban is azon volt, hogy eladjon pár márkát, köztük a JanSportot és a Kiplinget.
„Ezek a számok minden tekintetben kiábrándítóak, és sürgősen cselekszünk a teljesítmény javítása érdekében, hogy ne számoljunk be még egy ilyen negyedévről” – mondta Bracken Darrell vezérigazgató a befektetőknek egy eredménybeszélgetésen.