Kövess minket

Stílus

Közel 30%-kal csökkentek a Vans eladásai, de a North Face és a Timberland is vesztett az erejéből

Megosztva

A VF Corporation nem hozta a harmadik negyedéves céljait – derült ki a vállalat keddi közleményéből. A VF bevételei 16%-kal csökkentek, mivel az ünnepi szezonban nagyobb volumenű értékesítésre számítottak. A negyedév bevétele 3 milliárd dollár, a nettó veszteség 42,5 millió dollár volt. A közleménnyel egy időben lemondott a vállalat pénzügyi igazgatója, Matt Puckett.

A VF alá tartozó brandek közül a North Face 10%-os visszaesést mutatott az eladásokban, míg a Vans 28%-os forgalomcsökkenést szenvedett el, ráadásul ők az elmúlt negyedévekben folyamatosan gyengültek, a fokozott promóció ellenére is. A Timberland eközben 21%-kal csúszott vissza.

A VF a csökkenő eladások miatt „stratégiai portfólió-felülvizsgálatot” végez a márkái tekintetében. A vállalat már korábban is azon volt, hogy eladjon pár márkát, köztük a JanSportot és a Kiplinget.

Ezek a számok minden tekintetben kiábrándítóak, és sürgősen cselekszünk a teljesítmény javítása érdekében, hogy ne számoljunk be még egy ilyen negyedévről” – mondta Bracken Darrell vezérigazgató a befektetőknek egy eredménybeszélgetésen.

(Hypebeast)

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés