Kövess minket

Aztaa

Magyar médiavisszhang Palvin Barbitól a labdarúgó-válogatottig

Az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. elemzése szerint az elmúlt évben a magyar vonatkozású sikereket tekintve a sporteredmények váltották ki a legnagyobb médiavisszhangot.

Megosztva

Nem meglepetés, hogy kiemelt helyen szerepel a franciaországi labdarúgó-Eb-n résztvevő magyar csapat, az már annál inkább, hogy közel ugyanannyi megjelenés fűzhető hozzájuk a tavalyi évben, mint az olimpiai aranyérmes sportolóinkhoz. Az 1972 óta először kijutó magyar válogatott sikereiről 38 425 hírtartalom jelent meg, a riói bajnokokkal 40 603 sajtóanyag foglalkozott. A média érdeklődésének középpontjában Hosszú Katinka 22 994 publikálást gyűjtött, amíg Kozák Danuta 5570-et, Szilágyi Áron 4878 alkalommal került a médiumok figyelmébe.

Nemcsak a válogatott, hanem a hazai klubcsapatok is kiválóan szerepeltek a nemzetközi megmérettetéseken. A Bajnokok Ligája döntős győri női kézilabda csapathoz 4388, a szintén döntőt játszó veszprémi férfi gárda nevéhez 4889 megjelenés fűzhető.

A Forbes magazin listáján a világ legjobban kereső modelljei között van Palvin Barbara is. A legismertebb magyar szépség a tavalyi évben olyan nemzetközi magazinok oldalain tűnt fel, mint a Sports Illustrated, Maximum és a Lui. A magyar sajtó 1100 cikket közölt a modell szerepléseiről.

honlapelemzéskép3
Fotó: Observer Budapest Médiafigyelő Kft

Forrás: Observer Budapest Médiafigyelő Kft

observer.hu alapján

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük