Stílus
Megérkezett a Balenciaga első gyerek kollekciója
Avagy hogyan legyél öt évesen hypebeast.
![](https://offmedia.hu/wp-content/uploads/2021/02/borito-2017-12-02-14-38-37.jpg)
![](https://stupefied-mccarthy.195-231-75-31.plesk.page/wp-content/uploads/2021/02/borito-2017-12-02-14-39-26.jpg)
Nagy éve van a Balenciagának: a Vetements-alapító, korábban a Louis Vuittonnál is tevékenykedő, az aktuális divatháznál pedig kreatív igazgatóként dolgozó Demna Gvasalia és csapata teljesen új hullámokat lovagolt meg idén, uralva ezzel a kifutókat és a közösségi média felületeit egyaránt. Kétségtelen, hogy a Nike Air Max 97-jével, a Vans Old Skooljával, és az Off White x Nike Air Jordan 1-jával versenyezve a Balenciaga Triple S nevezetű, kirívó, masszív lépője a 2017-es év egyik legfelkapottabb cipői közé tartozik. Azt a tényt sem szabad figyelmen kívül hagynunk, hogy a brand a Crocs-szal is összeállt egy felejthetetlen, de annál meghökkentőbb, közös klumpa-projekt erejéig, sikeresen beírva magát ezzel az idei esztendő legeszelősebb divathúzásainak nagykönyvébe.
A rapperektől kezdve, a legfontosabb szakmabeli influencereken át a celebekig és a megszállott hypebeastekig mindenkin Balenciaga virított – és virít továbbra is – így nem meglepő, hogy a befolyásos, világméretű fashion-platform, a Lyst előkelő, dobogós helyezést biztosított a spanyol alapítású, prominens luxusmárkának a “2017 Year in Fashion” összegző listáján több kategórián belül.
![](https://stupefied-mccarthy.195-231-75-31.plesk.page/wp-content/uploads/2021/02/2-2017-12-02-14-44-12.jpg)
Most pedig olybá tűnik, hogy a felnőtt trendek univerzumán belüli babérok learatása után egy új réteg felé kezd nyitni a cég, egészen pontosan a gyerekeket célozzák meg egy innovatív kölyök-kollekcióval, Kim Kardashian és Kanye West Kids Supply-ja után szabadon. Ezentúl a vastag pénztárcával rendelkező vállalkozó szelleműek bátran húzhatnak kis lurkóik lábára gyerkőc-méretű Speed Trainert, vagy adhatják rájuk a közkedvelt, Bernie Sanders kampánylogója által ihletett felsőket.
A fiatalságban a jövő, így olyan inspiráló és autentikus gondolatokat olvashatunk az elkövetkezendő korok vizionárius csöppségeinek szánt, színes, élettel teli, ötletgazdag darabokon, mint “Az álmok ereje” (The Power of Dreams) vagy “Merj álmodni” / “Gondolkozz nagyban” (Think Big).
A friss összeállítás december 13-án debütál a brand soron következő, 2018-as tavaszi/nyári termékeivel együtt.
![](https://stupefied-mccarthy.195-231-75-31.plesk.page/wp-content/uploads/2021/02/3-2017-12-02-14-44-16.jpg)
![](https://stupefied-mccarthy.195-231-75-31.plesk.page/wp-content/uploads/2021/02/1-1-2017-12-02-14-44-24.jpg)
![](https://stupefied-mccarthy.195-231-75-31.plesk.page/wp-content/uploads/2021/02/4-2017-12-02-14-44-31.jpg)
![](https://stupefied-mccarthy.195-231-75-31.plesk.page/wp-content/uploads/2021/02/5-2017-12-02-14-44-42.jpg)
![](https://stupefied-mccarthy.195-231-75-31.plesk.page/wp-content/uploads/2021/02/6-2017-12-02-14-44-47.jpg)
![](https://stupefied-mccarthy.195-231-75-31.plesk.page/wp-content/uploads/2021/02/7-2017-12-02-14-44-52.jpg)
![](https://stupefied-mccarthy.195-231-75-31.plesk.page/wp-content/uploads/2021/02/8-2017-12-02-14-44-57.jpg)
![](https://stupefied-mccarthy.195-231-75-31.plesk.page/wp-content/uploads/2021/02/9-2017-12-02-14-45-02.jpg)
(via hypekids)
![](https://offmedia.hu/wp-content/uploads/2021/04/Off-Media-Logo-200x87-1.png)