Kövess minket

Stílus

Minden szabályt megszegett a H&M

A svéd divatmárka talán kicsit megosztó, ám annál ötletesebb és zöld reklámfilmet forgatott. A 90 másodperces szpot alatt Iggy Pop beszél, így az énekes megnyugtató kissé érces hangján értesülhetünk a szokatlan tanácsokról.

Megosztva

MS oxfam unity pr old clothes 1050x656

Ugyanis a H&M arra szeretné felhívni a vásárlói figyelmét, hogy teljesen mindegy, hogy éppen szandált hordasz zoknival vagy neon pinket harsány zölddel, a lényeg az, hogy hasznosítsd újra a megunt ruháidat. A márka 2013-ban hirdette meg az első újrahasznosító kampányát, ahol több mint 117 milliárd kiló (!) ruhát kaptak a vásárlóiktól és használtak fel újra. Most több amerikai kollégiumban helyeztek ki ruhagyűjtőket, és arra ösztönzik a diákokat, hogy csapatokba gyűlve szedjenek össze minél több, már nem használt ruhát. Az újrahasznosításért természetesen jutalom is jár, ugyanis a legtöbb ruhát gyűjtő csapat 2000 dollárnyi ösztöndíjat kap.

A kisfilm azt is sugallja, hogy teljesen mindegy az ember neme, kora, vallási hovatartozása, csak azokat a darabokat viseljétek, amikben jól érzitek magatokat, a többit pedig vagy adjátok oda nélkülözőknek vagy hasznosítsátok újra, hogy a bolygónknak is jó legyen.

[vembed youtube=”s4xnyr2mCuI” ]

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés