Stílus
Növekedéssel zárta az adidas a legutóbbi negyedévét, miután kiszórták az utolsó YEEZY darabokat is

Az adidas 2024-ben jelentős növekedést ért el, 12%-os árbevétel-emelkedést könyvelhetett el, amely elérte a 23,68 milliárd eurót. Ez meghaladta a korábbi 10%-os növekedési előrejelzést.
A számok így alakultak régiónként:
- Európa: 18,9%-os növekedés.
- Kína: 10,3%-os növekedés.
- Japán és Dél-Korea: 19,4%-os növekedés.
- Észak-Amerika: 1,6%-os csökkenés, amit főként a Yeezy együttműködés megszűnése okozott.
Az adidas 2022-ben megszüntette együttműködését Ye-vel (korábban Kanye West), és 2024-ben értékesítette a megmaradt Yeezy készleteket, ami 650 millió eurós profitot eredményezett. A Yeezy értékesítések nélkül is a márka 18%-os növekedést ért el az elmúlt két évben.
Az adidas 2025-re 10%-os árbevétel-növekedést prognosztizál, ami lassulást jelent a 2024-es 12%-hoz képest. A működési nyereséget 1,7–1,8 milliárd euróra becsülik, ami elmarad az elemzők 2,1 milliárd eurós várakozásától. A vállalat tervezi a németországi központ átszervezését, akár 500 munkahely megszüntetésével, hogy növelje a regionális autonómiát és javítsa a termékfejlesztést és marketinget a helyi piacokon.
