Stílus
Ökoszisztéma a kifutón: igazi fű nőtt ki a spanyol márka új kollekciójának darabjain
Június 21 és 26 között zajlott le a Párizsi Divathét, ahol a spanyol Loewe márka kifutóján utat tört magának a természet.
A Loewe kreatív igazgatójaként munkálkodó brit Jonathan Anderson (aki a JW Anderson vezetője is) azután, hogy bmx kormányokkal és kettétört gördeszkákkal teleaggatott felsőkkel uralta le a milánói divathetet, most a francia fővárosban húzott nagyot.
Amellett, hogy a modellekre digitális kijelzők voltak erősítve, sok zöld is feltűnt a catwalkon, pontosabban a kiegészítőkön, cipőkön, nadrágokon és a felsőkön. Zöld, abból is az igazi fajta, ami nem is akárhogy került a ruhadarabokra.
A Loewe csapata 20 nappal a június végén tartott show előtt kezdett el füvet növeszteni a ruhákon Paula Ulargui Escalonával társulva. Mint írták, „Az alapötlet az, hogy az idő múlásával a darabok egybeolvadjanak a természettel.” Ez sikerült is, különösen látványos egyébként, hogy hogy szöktek szárba a fűszálak például az egyik farmeren, valahogy így:
A teljes kollekció itt vehető szemügyre.