Kövess minket

Gasztro

Reggeli, ebéd, vacsora (nem csak) FITT csajoknak!

Ahhoz, hogy fitt és egészséges maradj nem szükségszerű, hogy csak smoothie-n, gyümölcsökön és zöldségeken élj. Több olyan étel is van, amely finom, de egyben kalóriaszegény is.

Megosztva

Nyáron hihetetlen könnyű dolgunk van, már, ami az alapanyagok beszerzését illeti. Ezt a gasztrobloggerek is tudják, akik jobbnál jobb recepteket ajánlanak.

A paradicsomos gazpacho – hidegen fogyasztva – egy olyan leves, amely a te ízlelőbimbóidat is beindítja majd. Az étel alapja a paradicsom, de az elkészítéshez szükséged lesz avokádóra, hagymára, paprikára, olívaolajra, fokhagymára, chilire, illetve fűszerekre. Az alapanyagokat egy mixer segítségével pürésítsd, majd fűszerezd ízlés szerint. Ez a leves nemcsak egészséges, hanem igazi frissítő is ebben a hőségben.

Egyetlen napból sem maradhat ki a desszert, és hidd el, semmi üdít jobban, mint a fagyasztott banános krém. A banánt vágd szeletekre, majd rakd be a fagyasztóba. Mihelyst megdermed, vedd ki és helyezd egy turmixgépbe. Adj hozzá tejet, vajat, mézet és étcsokoládét vagy gyümölcsöket. Az összevetőit addig keverd, míg jégkrém kinézete nem lesz. 

[instagram]BG83Si-ul0d[/instagram]

Most, hogy lassan beindult a dinnyeszezon, ragadd meg a lehetőséget és készíts belőle gyümölcslevet. Az elkészítése csak pár percet vesz igénybe, fogyasztás előtt ne felejtsd el lehűteni. Egy kis citrommal felturbózva a garantált frissítés sem marad el.

[instagram]2M4FpemKFa[/instagram]

Végül, de nem utolsósorban a szervezetnek szüksége van egyéb táplálékra is. Próbáld ki a karfiolos rizst! Ebben az ételben van kalória, azonban bátran beillesztheted étrendedbe. Készíts hagyományos rizst, melyhez add hozzá a felaprított karfiolokat. Fogyasztás előtt egy kis sóval hintsd meg. 

[instagram]BEYqWrcIXel[/instagram]

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük