Stílus
Rekordbevételt produkált az Adidas köszönhetően a kínai és észak-amerikai eladásoknak
22 milliárd eurós bevételük volt.
![](https://offmedia.hu/wp-content/uploads/2021/02/1532638361-34130d900d0298c85d9efa3a73391082-2019-03-14-16-45-38.jpg)
![](https://stupefied-mccarthy.195-231-75-31.plesk.page/wp-content/uploads/2021/02/1532638361-34130d900d0298c85d9efa3a73391082-2019-03-14-16-45-48.jpg)
A kínai és az észak-amerikai eladások felfutásának köszönhetően rekordbevételt könyvelt el tavaly az Adidas sportszergyár. Az vállalat szerdán közölte, hogy az árfolyamingadozásokat kiszűrve bevétele 8 százalékkal 22 milliárd euróra emelkedett. Kiugró mértékben, 23 százalékkal nőttek az eladások Kínában. A folyamatos üzleti tevékenységből származó nettó nyereség 20 százalékkal 1,7 milliárd euróra nőtt.
Európa legnagyobb sportszer és sportruházat gyártó vállalata jelezte, hogy a közepes árfekvésű sportcikkek iránt nagy az igény, de kielégítése nehézségekbe ütközik az ellátási láncban mutatkozó hiányok miatt, ami visszaveti a növekedést, főleg Észak-Amerikában.
A 2019-es üzleti évben a vállalat a bevétel 5-8 százalékos és a nettó nyereség 10-14 százalékos emelkedésre számít.
Az ellátási láncban mutatkozó nehézségek aggodalmat okoztak a részvényesek körében. A vállalat papírja 5 százalékkal esett, majd lassan emelkedni kezdett.
![](https://offmedia.hu/wp-content/uploads/2021/04/Off-Media-Logo-200x87-1.png)