Kövess minket

Aztaa

Saját telefonos játékot adott ki a Louis Vuitton a brand 200. szülinapja alkalmából

Megosztva

200. születésnapját ünnepli a Louis Vuitton luxusmárka, ennek apropójából több kezdeményezést is útjára indítottak. Ezek közül az egyik egy videójáték, pontosabban egy telefonos kalandjáték piacra dobása volt, mely a fantáziadús Louis the Game néven fut.

Az appban egy Vivienne nevű fabábút irányíthatunk hat különböző pályán/világon keresztül, a fő feladat pedig 200 darab gyertya összegyűjtése: a szám természetesen nem véletlen, ez szimbolizálja a legendás divatház aktuális jubileumát.

Ahogy a Highsnobiety cikke is méltatja, a Zelda Breath of the Wild-szerű játék szerencsére nem olyan sematikus, mint például a Gucci árkádjátéka, épp ellenkezőleg: az alkotók egy komplex, sokszínű és izgalmas univerzumot hoztak létre, melyben élmény csatangolni és gyűjtögetni, mi több, még a brand történetéről is tanulhatunk közben. Ezen túl létezik „time trial” mód is, ha pedig elég jók vagyunk, egy globális ranglistára is fel tudunk kerülni.

Szintén pozitívum, hogy saját kis Vivienne-ünk saját szájízünk szerint alakítható és szépítgethető: a karaktert Louis Vuitton printekkel, a jól ismert monogrammal és színekkel lehet felpimpelni.

És van itt még valami: ahogy sok más luxusmárka (lásd: Gucci, Balenciaga), úgy a Louis Vuitton is belevágott az NFT-bizniszbe, így nem meglepő, hogy a játékban 30 darab el nem adható NFT begyűjtésére van lehetőségünk, melyeket egy Beeple nevű művész tervezett.

A Louis the Game már elérhető minden Android és iOS eszközön és letölthető az App Store-ból és a Play Áruházból is.

(Highsnobiety)

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés