Aztaa
Saját vörösbort dob piacra Snoop Dogg
Nem, nem fűízűt.
Majd 30 éve már, hogy Snoop Dogg kiadta Gin and Juice című klasszikusát, azóta viszont úgy látszik, ahogy oly sok minden, a rapper alkoholpreferenciái is megváltoztak.
A Doggfather nemrég jelentette be ugyanis, hogy hamarosan piacra dobja saját vörösborát, a 19 Crimes nevű céggel társulva készített, stílszerűen Snoop Cali Redre keresztelt italt, ami meglepő módon nem marihuána ízesítésű lesz.
Az ausztrál 19 Crimes nem kis névvel rendelkezik a szakmában, ahogy a DAZED cikke is kiemeli, a vállalat 36 millió dollárt ér Ausztráliában, és a friss adatok szerint az első helyen járul hozzá a borpiac növekedéséhez.
Snoop láthatóan nagyon örül a kollaborációnak, lelkesedésének pedig hangot is adott egy friss sajtóközleményben: „Nagy kedvelője voltam ennek a bornak, szóval izgatott vagyok, hogy idén nyáron felfedjem a Snoop Cali Redet és osztozzak az élményben a rajongóimmal. A 19 Crimes az egyik legsikeresebb brand a piacon, szóval nem kis buzgalommal várom, hogy a társulás megvalósuljon.”
De nem csak az mc van transzban a bor debütálását illetően. John Wardley, a 19 Crimes alelnöke például így nyilatkozott: „Snoop Dogg, mint előadó és kaliforniai ikon a tökéletes partner a cégünk „Snoop Cali Red” borának megalkotásához. Snoop tökéletesen megtestesíti a 19 Crimes szellemiségét: kultúraépítő és a normákat áthágó – várjuk, hogy partnerek legyünk vele és üdvözöljük őt a vállalatnál.”
A Food & Wine információi szerint a bor 65%-ban Petit Syrah-t, 30%-ban Zinfandelt és 5%-ban Merlotot fog tartalmazni, egy üveg ára pedig 12 dollár, vagyis majdnem 4 ezer forint lesz.
Az ital valamikor nyártól lesz megvásárolható itt, a pontos megjelenési dátum egyelőre bejelentésre vár.
(via)