Stílus
Sokkoló képek: a bőrtáskák valódi ára
Dobogó szív és műhús volt a bőrtáskákban, hogy felhívja a figyelmet az állatbőr használatának árnyoldalára egy fényesen csillogó bangkoki plázában.
Az ütős kampányt a PETA és az Ogilvy & Mather Advertising Bangkok találták ki: egy pop-up boltot nyitottak Bangkok egyik legforgalmasabb plázájában, ahol kellemetlen meglepetés várta a bőrdzsekikre, táskákra és pénztárcákra vadászó vásárlókat. A bőr felszín műhúst, belső szerveket, de még dobogó szívet is rejtett, nem kis sokkot okozva a vásárlóknak.
A PETA rendszeresen kampányol az állati eredetű divatcikkek ellen, a divathetekre például mindig kivonulnak demonstrálni, hogy ne használjanak a tervezők valódi szőrmét a kollekciójukban. Ezzel a legutóbbi akciójukkal azt tudatosították a vásárlókban, hogy az a dögös bőrdzseki, vagy elegáns táska is egy élő állathoz tartozott egyszer, és gondoljanak ebbe bele, mielőtt megveszik.
„Egy átlagos krokodilbőr-táskához négy krokodilt nyúznak meg, és évente több százezer pitont ölnek meg az esőerdőkben, hogy trendi cuccok készülhessenek belőlük” írják. Tényleg kell az a táska ilyen áron?
Te mire szavazol: