Stílus
Supreme logóval a címlapján jelent meg az egyik legnagyobb amerikai napilap, a hypebeastek fejvesztve vásárolják fel az összeset
És pakolják fel eBay-re.
Nem volt egyszerű ma The New York Post-hoz jutni Amerikában, miután a napilap egy Supreme logós reklámmal a címlapján jelent meg. A deszkás márkának hatalmas rajongói bázisa van a streetwear fanatikusok körében, az új kollekcióik gyakran azonnal sold outosak lesznek, köszönhetően a limitált gyártásnak és a viszonteladók kapzsiságának.
A New York Times-nak az egyik NYC újságosbódé tulajdonosa elmesélte, hogy szinte azonnal kifogyott az amúgy 1 dolláros napilapból, miután valaki mind az 50-et felvásárolta nyitáskor, a férfi még azt is bedobta, hogy ha van több az is jöhet, de az újságos teljesen kifogyott. Hasonlóan járt a legtöbb forgalmas helyen lévő újságosbódé, a legtöbben már kora reggelre eladták az összes Post-ot.
[instagram]Bma1UA4g2Kn[/instagram]
Ez az első alkalom, hogy hirdetéssel a címlapján jelent meg a napilap. Jesse Angelo, a lap kiadója elmondta, hogy a Supreme egy nagyon „cool” márka, és még a logójuk is nagyon jól néz ki, arról nem is beszélve, hogy ők is natív New York-i arcok, ezért vállalták be a közös munkát. Előzetes számokat ő sem tudott mondani az eladásokról, de úgy tudja, hogy gyakorlatilag elkapkodják a lapot.
A délelőtti órákra már könnyebb volt neten beszerezni az aznapi Post-ot, mint az utcán. A viszonteladók rögtön felpakolták a zsákmányaikat eBay-re és a hasonló aukciós weboldalakra, ahol tízszeres áron, 10-12 dollár között árulták azokat.
[instagram]BmahmJon5Ne[/instagram]