Sziget
Szétadták a gyümölcsöket a nyári fesztiválozók a pop-up Aldikban
De a fogkeféket is elkapkodtak.


Tavaly kísérletezett először az Aldi pop-up bolt megnyitásával a Sziget fesztiválon, a nagy sikerre való tekintettel pedig idén már öt rendezvényen is jelen voltak, a VOLT Fesztiválon, az úszó-világbajnokság két helyszínénél, a Balaton Soundon és ismét a Sziget Fesztiválon.
A német cég most összesítette, hogy mit vásároltak főleg a fesztiválozók, az eredmény pedig sokakat meglephet: gyümölcsöket! A vásárlók által legkeresettebb termékek mindegyik helyszínen nagyon hasonlók voltak: a friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, a koktélparadicsom, az alma és a nektarin voltak a legkeresettebbek. Mindegyik üzletben működött az Aldi „Azon melegében” nevű látványpéksége, amelynek kínálatából a vásárlók legtöbbször császárzsömlét, virslis táskát, sajtos pogácsát és vajas croissant-t tettek kosarukba. Nem maradhatott el a kínálatból a non-food termékek széles köre sem, a legnagyobb darabszámban fogkefe, füldugó és felfújható matrac fogyott.
A Sziget minden 8. látogatója kereste fel az ALDI üzletét, míg a VOLT-on minden 4. látogató vásárolt a boltban.
