Hiphop
Több száz százalékkal megugrottak a Super Bowl félidei show fellépőinek streamingszámai
Amerika legnézettebb TV-s eseményének, a Super Bowl-nak a félidei showját nem véletlenül vállalják a szerencsés fellépők ingyen. A show gyakorlatilag akkora publicitást nyújt nekik, hogy még az ország legeldugottabb részeiben is garantáltan megismerik a nevüket, amit aztán koncertekkel, lemezeladásokkal, és mindegy egyébbel kamatoztathatnak. Így történt ez idén is, miután Dr. Dre, Eminem, Kendrick Lamar, Mary J. Blige, Snoop Dogg, és 50 Cent nyomtak le egy a hiphop zenét és a nyugati partot ünneplő műsort. Eminem például 256%-kal növelte a fellépése után a Best Of lemezének, a „Curtain Call„-nak az eladását, mely így a 8. helyre ugrott a hivatalos amerikai lemezeladási listán, ilyen utoljára 2006-ban történt.
Dr. Dre hasonlóan profitált a show-ból, hisz a második, „2001” című nagylemeze szintén bekerült nemrég a legeladottabb lemezeket összesítő top 10-be, méghozzá a kilencedik helyen, 22 év után.
Dr. Dre emellett azt is elérte, hogy a Snoop Dogg-gal közös „Still D.R.E.” slágerének hivatalos klipje már egymilliárdos nézettségnél áll a YouTube-on.
A Hits Daily Double írása szerint a többi fellépő is jól járt a félidei show-val, Kendrick Lamar, Mary J. Blige lemezei mind kaptak egy kis boostot, sőt még 2Pac „Greatest Hits” lemeze is feljutott a 24. helyre a lemezeladási listán, miután a „California Love” is felcsendült az eseményen.