Kövess minket

Aztaa

Drake 100 millió dollárt fektetett egy utazó élménypark újraélesztésébe, ahol Dali és Basquiat műveket is bemutatnak

Megosztva

Drake jó szokása szerint újra befektet: ezúttal nem az AC Milan focicsapatba, nem plant-based csirkébe és nem is ingatlanba, hanem egy vidámparkba fektetett, amit most terveznek újranyitni – írja a HypeArt.

Az egykor Hamburgban (!) található, 1987-ben nyílt, majd hamar be is zárt német Luna Luna nevű élményparkról van szó, ezt szeretnék most felújítani, a kanadai sztár pedig be is szállt.  A bécsi művész André Heller, a Luna Luna egykori alapítója a napokban adott interjút a New York Times magazinnak, amiben a parkról mesél. Heller érinti, hogy a Luna Luna bár kinyitott egy időre ’87-ben, hamar be is zárt jogi ellentétek és egyéb komplikációk miatt, majd eladni sem volt egyszerű (végül sikerült 6 millió dollárért), de ezután is csak áthelyezték Texasba, ahol 15 évig állt a sivatagban.

Itt jött be a képbe Drake és a DreamCrew, utóbbi egy produkciós iroda, amit Drake és Adel “Future” Nil alapítottak 2017-ben, azóta pedig nem kisebb projekteken dolgoztak producerként, mint az Eufória és a Top Boy. Most úgy tűnik, hogy kibővítenék a portfóliójukat, ezért le is csaptak a Luna Lunára. A HypeArt szerint Michael Goldberg, New York-i kreatív kellett még ahhoz, hogy összejöjjön a deal; ő említette meg a parkot Drake-éknek és a DreamCrew-nak, akik szinte rögtön érdekeltek lettek.

Fotó: Sky News

“Amikor először hallottam a Luna Lunáról, eldobtam az agyamat. Ez egy különösen egyedi és sajátságos módja a művészet átélésének. Egy nagyratörő ötletünk van vele, ez pedig egy remek lehetőség, arra alapozva, amit legjobban szeretünk: összehozni az embereket.” – írta Drake egy vonatkozó sajtóközleményben.

Az utazó park (ami bár Hamburgban startolt, a jövőben államról államra jár majd) különlegessége, hogy a képzőművészetre alapul: Salvador Dali, Jean-Michel Basquiat, Keith Haring, David Hockney és Roy Lichtenstein vagyonokat érő, aukciókon milliókért gazdára találó művei mind megtalálhatóak itt, okosan beleépítve az arculatba és a játékelemekbe, Haring munkái például így:

Fotó: The New York Times

A park rebrandelése és visszahozása tehát nagyban zajlik, ebben pedig Drake-ék keze – és legfőképpen pénze – is benne van/lesz. Nem lehet véletlen, a rapper ugyanis nagy műrajongó (és gyűjtő is), a Toosie Slide klipjében egy milliós Raf Kabát mellett feltűnik pár KAWS bábú, egy Takashi Murakami zongora és egy Andy Warhol festmény is.

További képek a DesignBoom cikkében.

(HypeArt)

Hirdetés

Facebook

Hirdetés
Hirdetés