Stílus
Nagyot bukott az Adidas a Reebok eladásán
Az Adidas hivatalosan is túlad a Reebok márkán, amit még 2005-ban vásárolt meg. A német cég akkor azzal a céllal vásárolta fel a versenytársát, hogy közös erővel szorongassák meg a Nike-t, de az akvizíció nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket és most gyakorlatilag kevesebbért adnak túl a Reebokon, mint amennyiért anno megvették.
A Reebokot az Authentic Brands Group veszi át Adidastól, egy kiskereskedelmi konglomerátum, amely olyan csődbe ment márkákat is birtokol, mint a Brooks Brothers, az Aeropostale, vagy épp a Forever 21.
A Reebok eladása 2022 első negyedévében véglegesülhet, nagyjából 2,5 milliárd dollárt fizet érte az ABG, de mivel ennél bőven többet adott érte anno az Adidas, 3,8 milliárd dollárt, így több mint 1 milliárd dollárt buknak végül az üzleten.
Az Adidas egy korábbi közleménye szerint a vállalat vezetése a 2025-ig kitekintő stratégia kidolgozása során arra a megállapításra jutott, hogy “a Reebok és az Adidas sokkal jobban ki tudja használni növekedési lehetőségeit, ha függetlenek egymástól“. A német cég sok mindent megpróbált az évek alatt, de egyszerűen nem tudta megfelelő szintre tornázni a Reebok termékeinek eladását.