Színes punk hajak és '90-es rave esztétika.
A Louis Vuitton lett a világ legtöbbet érő luxusmárkája 2019-ben – derült ki a BrandZ hivatalos rangsorából. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a nagy múltú...
2009-ben alapítottak egy Kickstarter nevű céget, melyet azóta a közösségi finanszírozás legfontosabb platformjaként tartanak számon. Nem is alaptalanul, hiszen a vállalat fennállása óta eltelt tíz évben...
Forrás: Esquire Nem igen van olyan ember a világon, aki ne ismerné a FRAKTA szatyrokat. Igen, az IKEA ikonikus, kék-sárga bevásárlótáskáiról van szó, melyek az elmúlt...
Itt az első kép a kollekcióból.
Az XXL divat mögötti indok több mint sima stíluspreferencia.
Ő és a nagy haja.
Hozzájuk tartozik a Louis Vuitton, Fendi, Christian Dior, Givenchy, és a Marc Jacobs is, többek között.
Ilyen volt a 2019-es Met Gála.
Ye az év eddigi legfurább lábbelijét vitte utcára.
Pulcsik, turnépólók, sapkák, és egy neon dekoráció.
Sajnos Magyarországról nem lehet jelentkezni.
Még egy kis titkos zsebe is van, ahova lehet rejteni a cumót.
Ez egy életreszóló együttműködés számomra - mondta az énekesnő.
"Stars Are Never Far Away."
További amerikai városokban is tervez hasonlót.
A választás mögött a brand arculatváltoztatása lapulhat meg.
22 milliárd eurós bevételük volt.
Amíg nem láttad 2Pac-ot szafari chippendale szerkóban, addig nem láttál semmit.